jempet kämpet

japp! idag har jag haft översvämning i min hall och lärt mig hur man bokar flyg mellan stockholm och milano för en person i ekonomiklass. himla roligt. Har hunnit träffa Malin vilken verkligen var roligt, jag har varit och handlat, ätit kinamat med mig själv och pratat med världens sötaste linn i telefonen. Känns bara bättre och bättre för varje dag som går :) Internet funkar väl lite halvt och datorn är dum i huvudet men det löser sig nog. Kan tyvärr inte torka min disk för den handduken la jag på golvet när det svämmade över. Har beställt en företagsekonomibok också. Inte så jättedyr. Ska bara köpa två böcker den här terminen så jag är en glad liten tjej.
I helgen kommer adam också och då ska jag visa att jag hittar här, iallafall på kungsholmen där jag bor. (okej, fram och tillbaka till mataffäris)
Har förresten vivo här med. bara att dom har döpt om det. Så nu får jag mycket mer jag också, precis som josse :)
INGA MELLANRUM HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0