stockholm

Första dagen i skolan är avklarad. Är sjukt nöjd med allt. Har till och med fått kompisar. Lärare verkar bra och skolan och kurserna. Allt känns så jävla bra och jag är så glad och allt känns lätt! Mitt internet la av igår men nu verkar till och med det tänka positivt igen. Farfar ska få komma hem från sjukhuset imorgon och det känns också som en stor lättnad.

Idag och igår har jag träffat vickan och josse med. Är stört glad att dom är här. Skönt att ha någon som förstår. Och imorgon ska jag träffa Malin också. Ska bli jätteroligt!
Nu måste jag göra 1000 saker innan jag ska sova. Det blir fort stökigt har jag märkt. I en liten lägenhet syns ju allt med. En tröja på golvet = stökigt. Så nu ska jag städa.
Saknar många därhemma. Till exempel Ida som jag saknar lite extra.


Kommentarer
Postat av: Ida

åh jempet vad kul att det gått bra i skolan! visste väl att en sån käck(?) tjej som du skulle få kompisar va:)

jag saknar dig jättejättemycket!

2008-08-26 @ 02:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0