tenta

Imorgon är det ekonomitenta och jag känner inte för att vara nervös faktiskt. Det får gå som det går, förhoppningsvis bra!
Vi har mycket just nu i skolan. BPK, marknadsföring, ekonomin, och en aaastråkig dataläxa som man vill spy på.
Så nu har jag ungefär 3-4 timmar tills jag ska sova. Frågan är vad jag ska göra? Köttfärssås? Plugga? Duscha?

Det händer väldigt mycket roligt nu. Adam flyttar hit i helgen, fest på Collage, Konsert med Ida, Linda och Vickan, studiebesök på HRG Nordic och Bromma flygplats. Ja, kul ska det bli iallafall. Mest roligt att Adam flyttar hit såklart. Hans föräldrar följer med i helgen så ska vi äta och fixa lite och så!


Oj det kanske är DHW idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0