här i stockholm

Ja! Allt flyter fortfarande på bra, lite förvånad över HUR bra allt faktiskt är. Första tentan avklarad, fick alla rätt :) Det har nog inte hänt sen mellanstadiet. Och för första gången i mitt liv är det faktiskt roligt i skolan.
Förutom idag då för idag var det riktigt jävla segt.            Mamma och Pappa var här i helgen, eller tors-lördag, och adam kom i fredags och åkte faktiskt hem imorse. Så jag har haft världens bästa helg tror jag. Nästa helg kommer adams föräldrar och det ska bli jättekul. Idag efter skolan var jag och Annelie en sväng på stan, får ju inte köpa nåt så det gjorde jag inte heller. Nästan. Köpte foundation från Make Up Store(hoppas den är asbra) och försvarets hudsalva=mycket bra! Saknar ida med för det gör jag. Och fia och lindis. puss och kram till tjejerna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0