helg!

Idag börjar min långhelg. Vi är lediga idag och imorgon tack vare att våran Brasiliengrupp jobbade på så bra med vårat arbete. Men jag måste nog faktiskt plugga lite ekonomi i helgen ändå! Provet är om bara två veckor, börjar få lite panik faktiskt.
Igår efter skolan var jag, Annelie och Lena på söder och kollade lite affärer, sen åkte vi åt varsitt håll och jag gick till apoteket och köpte flourtabletter(vuxet) och sen åkte jag hem och lagade mat med adam.

Och nästa helg ska jag hem till Motala. Kommer nog få åka jobbig buss, men den är ju faktiskt billigast + att jag då hinner plugga på bussen. Blir nog bra. Mycket som ska hinnas med när jag kommer hem, men det blir nog bra!
Ska bli kul att träffa Ida och Fia och kanske fler. Var vääldigt längesen jag träffade Fia nu!

Jag ska ju faktiskt på konsert snart. Med Ida, Vickano och Linda. Vi ska se Melissa Horn på södra teatern, kommer nog bli görbra!

Kommentarer
Postat av: fiiiaa

ja det var faktiskt görsa länge sen nu! men jag har ju träffat dig rätt många ggr, fast i drömmen :D puss puss längtar tills du kommer! <3

2008-10-30 @ 18:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0