lördag

Nu var det längesen jag skrev här. Hade en panikvecka i skolan med flygbokningssystem och koder hit och dit. Har inte riktigt hämtat mig efter det än. Nu är det iallafall bättre för nu är vi lite lediga och sådär den här veckan som kommer.

Annars så har Lena bott hos mig en vecka, vi har varit på middag hos Anna och Karin i deras fina TREA, jag har varit på deras inflyttningsfest, träffat vickan, varit på Rese- och Turistgalan på Oscarsteatern och varit sjuk m.m

Idag har jag och Annelie varit på stan hela dagen, shoppat, fikat och köpt 25-års present till hennes kompis. Sjukt långt kvar tills jag fyller 25 tack och lov.

Imorgon kommer Adam hit, och han ska bo här i en hel vecka under sitt lov.

Alltså ursäkta att den här bloggen ser åt helvete ut men jag orkante. Pratade med Ida nyss, min tjej! Skojigt som vanligt. Ska träffa henne när jag kommer hem om två veckor. Längtar lite faktiskt. Nu är det sovis. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0