sten

Det enda som har varit jobbigt i Stockholm är nu löst. Var inne på Onoff idag och fick en ny dator, inget krångel eller nåt. Sjukt glad är jag för nu funkar allting precis som det ska, nu kan jag göra läxorna och nu kan jag prata med adam på skype.

Är faktiskt ledig idag. skönt. Vaknade självmant klockan 8, åt frukost, gick ner och tvättade, åkte bort till stan med datorn, åkte hem, fixade med datorn och nu ska jag till stan igen. eller till söder, måste skaffa lånekort på biblioteket.

Igår träffade jag vickan! Vi köpte mat på max och gick och satte oss på en bänk och pratade. sen när vi skulle åka hem såg jag att det gick en buss därifrån ända hem till min dörr. blev stört glad:)

hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0