2009

Mitt jullov, och starten på det nya året har varit jättebra. Har verkligen kunnat koppla av och känner mig sugen på att komma tillbaka till Stockholm och skolan. Nyårsafton blev jättebra. Adam och jag firade med hans föräldrar, deras kompisar +barn. Hann önska mig lite vid tolvslaget men har inte skrivit några löften än.

Är så himla glad att jag har hunnit träffa mina finfina kompisar på lovet. Sofia och jag har träffats mycket och haft roligt, och likaså Maja och jag. Nu är Maja i Oslo, Fia är i Sälen och Adam i Skåne. Jag är hemma och äter snören.
Måste packa imorgon och sen åker jag ju på måndag. Då ska jag köpa SL-kort, en bok till nya kursen, jag ska städa, handla mat, träffa klassisar och fika, fira vickans 21-årsdag och helt plötsligt är det onsdag och torsdag och då drar skolan igång igen.

Nu ska jag läsa boook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0