tack fört!

Idag efter en hård dag med grupparbete med min fina grupp så gick jag och Annelie till Bara Bistro och åt jättegod mat men annis åt upp min mat med för hon äter så mycket och jag äter så lite. haha.

Annars är det fullt upp. Har mycket att läsa till baskursen, huur många frågor som helst att svara på och så självklart grupparbetet.
Iallafall, nog om skolan.  I helgen fundrerar jag på att bara plugga så mycket jag kan, eftersom att nästa helg kommer vara späckad och då kommer jag inte hinna öppna boken. Men Adam och jag ska nog iallafall ta en sväng runt Hantverkargatan och kolla lite second hand.

Jag som lovade mig själv vissa saker inför det här året måste nog bita mig i läppen lite nu!
Men jag blir så jävla suuuuuuuuuuuuuur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0